Toby

一砖一瓦搭建自己的避难所

https://cr-sketches.lofter.com/
I Don't Care - VFSix

I Don't Care

歌手:VFSix

所属专辑:Vfsecret


Lying there
躺在那
Listening many voices in my head
听见许多声音在我脑海
And I don’t care
我不在乎
What they talk about
他们在谈论什么
Sitting here
坐在这
You walking on a dark side of the street
你走在幽暗的街边

And I don’t care
我不在乎
What you think about
你所想的
Walking through the empty street
穿过空荡的街道
Walking on the finger tips
每一步像走在指尖上
I holding on my breath
我屏住我的呼吸
I know the love always ends
我知道爱都会消磨殆尽
I staying by the window
我呆在窗边
And I hear tomorrow rain
听说明天下雨
I remember we were talking
我记得当初我们情投意合
There's nothing be the same
没有什么是永恒不变
Lying there
躺着那
Listening many voices in my head
听见许多声音在我脑海
And I don't care
我并不在乎
What they talk about
他们在谈论什么
Sitting here
坐在这
You walking on a dark side of the street
你走在幽暗的街边
And I don't care
我不想在乎
What you think about
你所想的
Lying naked on the floor
赤裸躺在地上
I've no feelings anymore
我没有任何情绪
I'm waiting on the phone
我在等待电话响起
But they know nobody's home
但没人知道我在家
Listening to the voice of rain
听着雨的声音
Listening and to start a pain
开始痛苦
Listening and to keep it cool
要保持冷酷
Sitting, laughing like a fool
坐着像个傻瓜一样笑
Love is just a prison
爱只是个监牢
But the prison's to be dream
但监牢渐渐沦为梦境
Love is only a silly game
爱只不过是场愚蠢的游戏
Is only thing for a free man
囚禁自由的人的唯一办法
Only thing for a free man
唯一的办法
Love hurts so much
爱是如此疼痛
Cuts so deep love's so cruel
让人深陷 又残酷对待
But I don't care
但我不在乎
I wanted you
我想要拥有你


上一篇 下一篇
评论
©Toby | Powered by LOFTER