Toby

一砖一瓦搭建自己的避难所

https://cr-sketches.lofter.com/
99 Problems - Hugo

99 Problems

歌手:Hugo

所属专辑:Old Tyme Religion


If you're having girl problems I feel bad for you son
如果你为情所扰,我只能表示同情
I got 99 problems and a bitch ain't one
我或许诸事不顺,唯不缺女人

Tip my hat to the sun in the west
我头戴帽子直面夕阳

Feel the beat right in my chest
胸中自有我的节奏


At the crossroads a second time
再次踏上十字路口

Make the devil change his mind.
魔鬼对我也只好退让(看过Super natural的应该能明白)

It's a pound of flesh but it's really a ton
也许这不合理,但是我身上发生过太多

99 problems and a b*tch ain't one
诸事不顺,唯不缺女人

If you're having girl problems I feel bad for you son
如果你为情所扰,我只能表示同情

I got 99 problems and a b*tch ain't one
我或许诸事不顺,唯不缺女人

99 problems
诸事不顺

But a b*tch ain't one.
唯不缺女人

Like broken glass under my feet
多的就像碎玻璃一样被我踩过(霸气……)

I could lose my mind in this heat
我不会在激情中丧失本心

Looking for the prize but I don't want blood
我只想要甜头,但我不想费劲

I order one drink then I drink the flood
弱水三千,我本想只取一瓢,无奈却被洪水淹没

Well, you can come inside but your friends can't come
好吧,你要来就来吧,但请只身前来

99 problems and a b*tch ain't one
诸事不顺,唯不缺女人

If you're having girl problems I feel bad for you son
如果你为情所扰,我只能表示同情
I got 99 problems and a b*tch ain't one
我或许诸事不顺,唯不缺女人

99
99
I got 99
缠身
99
99
99
99
99 problems
诸事不顺
But a b*tch ain't one.
唯不缺女人
99
99
99 problems and a b*tch ain't one
诸事不顺,唯不缺女人


上一篇 下一篇
评论
©Toby | Powered by LOFTER