Toby

一砖一瓦搭建自己的避难所

https://cr-sketches.lofter.com/
Blood in the Cut - K.Flay

Blood in the Cut 

电影《极限特工:终极回归》插曲

歌手:K.Flay

所属专辑:xXx: Return of Xander Cage (Music from the Motion Picture)


The boy I love's got another girl
我爱着的男生勾搭上另一个女孩

He might be f**king her right now
他现在也许正与她缠绵

I don't have an apartment
我没有一个稳定住所
Thought if I was smart I'd make it far
如果我聪明的话会看得更长远

But I'm still at the start
可我仍然停留在原处

Guess I'm contagious it'd be safest if you ran
我大概已经中毒请赶紧离开我的身边

F**k that's what they all just end up doing in the end
他们最后都是这样对待我的
Take my car and paint it black
开走我心爱的车并涂以黑色
Take my arm break it in half
还将我的手臂折断
Say something do it soon
所作的承诺就要及时兑现
It's too quiet in this room
这地方太过凄清
I need noise
我需要噪音
I need the buzz of a sub
需要旁人的哼叫
Need the crack of a whip
需要鞭子的爆破声
Need some blood in the cut
需要伤口的鲜血
I need noise
我需要噪音

I need the buzz of a sub
需要旁人的哼叫
Need the crack of a whip
需要鞭子的爆破声
Need some blood in the cut
需要伤口的鲜血
Need some blood in the cut
我需要----
Need some blood in the cut
需要伤口的鲜血

Met back up with the boy I love
我再次见到心爱的男生

Cried on the streets of san francisco
之后在旧金山的街道上哭泣

I don't have an agenda
我并没有什么计划

All I do is pretend to be OK so my friends
只是装作整日无所事事的模样
Can't see my heart in the blender
为了不让我的朋友看到我的心殇

Lately I've been killing all my time
结果浪费了我的大把时光

Reading through your messages my favorite way to die
不停翻看你发的信息是我的最终归宿
Take my head and kick it in
那些场景在我脑子里不停回旋
Break some bread for all my sins
使我的灵魂得以慰藉
Say a word do it soon
说出的承诺就要及时兑现
It's too quiet in this room
这地方太过凄清
I need noise
我需要噪音

I need the buzz of a sub
需要旁人的哼叫
Need the crack of a whip
需要鞭子的爆破声
Need some blood in the cut
需要伤口的鲜血
I need noise
我需要噪音

I need the buzz of a sub
需要旁人的哼叫
Need the crack of a whip
需要鞭子的爆破声
Need some blood in the cut
需要伤口的鲜血
Need some blood in the cut
我需要--
Need some blood in the cut
需要伤口的鲜血

I need noise
我需要噪音

I need the buzz of a sub
需要旁人的哼叫
Need the crack of a whip
需要鞭子的爆破声
Need some blood in the cut
需要伤口的鲜血
I need noise
我需要噪音

I need the buzz of a sub
需要旁人的哼叫
Need the crack of a whip
需要鞭子的爆破声
Need some blood in the cut
需要伤口的鲜血
Need some blood in the cut
我需要--
Need some blood in the cut
需要伤口的鲜血


上一篇 下一篇
评论
©Toby | Powered by LOFTER