Toby

一砖一瓦搭建自己的避难所

https://cr-sketches.lofter.com/
Bedtime stories - Anomie Belle

Bedtime stories

歌手:Anomie Belle

所属专辑:Sleeping Patterns


I can't be held responsible
我不能承担责任
for all the mistakes my parents made
是我的父母犯了所有的错误
'cause it's their generation
因为是他们的一代
that has left us a nation
让我们的国家
of waste and complacence and apathy
无能 自满 和冷漠
I can't expect to follow the example of struggle my parents gave
我不能期望我的父母给我做奋斗榜样

as they took to the street
正如他们走到街上
with no mind for defeat
无所谓失败
and condition to speak no to obey
也不会对规则说不
Time goes by and I've become
随着时间的流逝 我已经成为这种人
than I could ever dream
比我曾想象的
than I could ever know
比我曾知道的
I could have done
比我本可以做的更甚
You can tell me bedtime stories and they all end well
你可以告诉我些睡前故事和好的结尾
But I'm looking on the outside and it is clear that there is more to tell
但我在外面看的很清楚 无需言说
You can tell me bedime stories but they don't include suffering, injustice
你可以告诉我一些睡前故事 但不要有苦痛 不公
that you can't explain and must dilute
你不能解释 只能让事实被冲淡
And I am listening to what she said
我正在听她说的
Time goes by and I've become
随着时间的流逝 我已经成为这种人
than I could ever dream
比我曾想象的
than I had ever know
比我曾知道的
I could have done
比我本可以做的更甚
Time goes by (If I could tell you everytime I felt myself go along)
随着时间的流逝 (如果每次我感到孤独都能告诉你)
and I've become (to the fashioning of self that's sold to the weakest and the dumb, it'd be)
我已经成为这种人 (对塑造自我 出卖给最懦弱和麻木的 这会)
More than I could ever think
比我曾思考的的
than I could ever dream
比我曾想象的
I could have done
比我本可以做的更甚


上一篇 下一篇
评论
热度(2)
©Toby | Powered by LOFTER