Toby

一砖一瓦搭建自己的避难所

https://cr-sketches.lofter.com/
airplane mode - limbo

airplane mode

歌手:limbo

所属专辑:airplane mode


I need to not pick up my phone
我得把手机扔一边去
I'll go straight to airplane mode
还是直接开启飞行模式吧
Find something to do I know
找点我熟悉的乐子
I can be a little bit cold
我可能有那么一丁点冷酷
But my third eye is going blind
可我的直觉压根不好使
I'm unaligned with my body and mind
我灵魂出窍了

It's playing tricks, I say I'm fine
开玩笑的,其实我挺好
But really, it's hurting me deep inside
然而说真的,我灵魂深处正隐隐作痛呢
'Cause I been dreaming about you, oooh
因为我梦想得到你啊,哦哦哦
I've been wishing that I was next to you, oooh
我做梦都在和你在一起,哦哦哦
I've been dreaming of us, oh
我还在做我们俩的美梦呢,哦
I've been thinking that this is not a need or a must, but
我开始认识到这已不是需要,但也不是必需
Love has driven me so, so wrong
爱让我如此错乱
This year all I've got to show are songs
今年我只能炫耀我的歌了
And I want to be super duper true to you
我还想做你那完美伴侣啊
But God, I don't know what to do
可是老天爷,我如此手足无措
'Cause last year I was just 22
去年我才刚22
Feels like it up and flew
感觉像飘走了
So far away, and out of view
飘得很远,远到视野所及之外
But 23 seems like me and you
但是你我现在可是23岁了啊
'Cause I been dreaming about you, oooh
因为我梦想得到你啊,哦哦哦
I've been wishing I was next to you, oooh
我做梦都在和你在一起,哦哦哦
I've been dreaming of us, oh
我还在做我们俩的美梦呢,哦
I've been thinking that this is not a need or a must, but
我开始认识到这已不是需要,但也不是必需
I know sometimes I make you feel insane
我知道我有时让你发疯
Sorry that's just how I play this stupid game
对不起了,那个破游戏我玩够了
I can't act like a child and disobey
我不能再扮演那个反抗的小孩
All that you want from me and that you say
如你所说,那只是你所想要的吧
I'm sorry, baby, please, puppy
对不起啊,宝贝,请别这样了,小东西
I'm trying to be ultra mega happy
我装的那么开心干什么呢
And show you my smile, and send you my feelings
还对你满脸笑意,眉目传情
And fuck, it is so hard being so damn far
我们的关系已经特么这么疏远了
I guess I'll just stay here and stay singing in my car
我就想待在车里一直唱歌
I'll sing in my car
唱啊唱啊
I've been dreaming about you, oooh
我梦想得到你啊,哦哦哦
I've been wishing I was next to you, oooh
我做梦都在和你在一起,哦哦哦
I've been dreaming of us, oh
我还在做我们俩的美梦呢,哦
I've been thinking this is not a need or a must, but
我开始认识到这已不是需要,但也不是必需
I've been waiting on you, oooh
我还在等着你啊,哦哦哦
I've been waiting for you to tell me those three words too
等着你也对我说那三个字啊
'Cause I been hoping it's true, oooh
我还希望那个梦是真的吶
That one day I'll feel like I am something real for you
我可能哪天会梦到那爱上我了啊
(I've been dreamin' of us)
(我还在做我们俩的美梦呢)
Somethin' real for you, somethin' real for you...
我是对你来说不可或缺的人啊,离不开的人啊...


上一篇 下一篇
评论
热度(4)
©Toby | Powered by LOFTER